Underground pressure

Selamat Pagi alla fina :)
Hann inte droppa ett enda inlägg igår, men jag fann ingen tid. Men vet ni hur duktig jag var igår? :D
På gymnastiken hade vi beep test och hälsostjärnan, jag fick 44,3 igår från 37,5 förra året, STOLT SOM FAN :D
Hälsostjärnan är ett test där man ser hur många armhävningar/situps man kan göra, och jag förbättrade ALLA mina resultat! :D
Spänst: 5 jämfotahopp. Från 9,38 till 10,13
Styrka: Armhävningar; från 50 st på knä till 60 st
Situps; från 30 st till 91 st!!! TRIPPELT UPP
Plankan: Från 1.04 min till 2.11 min!!! DUBBELT UPP
Sen hade vi jazz, men jag var så slut så jag fick sitta ner de sista 15 minutrarna ^^
På engelskan fick vi tillbaka våran wordlist och jag fick MVG! 71/75 :D aaah
Filosofin var konstig och flummig som vanligt och jag och Moa ska ha muntlig redovisning om Verifikation...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0