Tulips and cornflakes

Nejmen häääääj!
Sitter hemma hos Patty och är duktig, ni anar inte!
Igår jobbade vi på bra! Fast min trogna vän Fanny var stulen in till Bistron, men det var bara en engångsföreteelse. Efter det drog jag och Patric hem till mig och hade mys middag med min mammis! Sen råkade Patric stanna föör länge så han kom inte hem förrän 12, (så går det när man inte får sova hos varandra på vardagarna :()!
Men jag gick till skolan idag, nästan i tid faktiskt! Även fast jag planerat att fejka min död igår bara för att slippa... Och jag och Lisen hade tur, u fucking heard me, TUR! Första gången! :D Vi ska alltså redovisa våra duetter på onsdag då vi inte hade någon tillgång till en boomblaster :D wohoo så vi repade i nästan 3 timmar och jag kan stolt säga att den blev BRA WOHOOOOOO

Så efter en nappy time ska jag nu fortsätta med duktigheten. Tankade just in min låt, ruffa versionen till min Ipod och blev rätt så nöjd! Ska fortsätta med romananalysen (läsa 20 sidor samt sammanfatta upplysningen) för att sedan putsa på min dansanalys och läsa min engelska bok - fatta OM jag gör det där istället för att ligga i sängen med en mysig Patric, då är jag föör bra
Jag saknar mitt hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0