Sometimes life smiles at you

Livet leker just nu. Jag fattar inte vilken jävla tur jag har!
Blev ju som sagt rånöjd med engelska uppgiften. Skulle efter det dra hem och hämta filosofi papprerna för jag har filosofi förhör idag där vi tar upp allt vi gått igenom på hela terminen! Tog det lugnt med engelskan för att få den så bra som möjligt plus en sovmorgon så det blev rååå stress när jag 50 minuter innan klass skulle klä på mig, hämta papper, dra till skolan OCH hinna plugga filosofin... det höll sig inte, men jag gjorde så gott jag kunde och satt med boken på bussen och tuben med hjärtat i halsgropen. Så möter jag min klasskompis i trappen som ska gå hem och hon berättar att vi inte har jazz, utan modernt med sandra (vilket vi aldrig har) och jag är sjukskriven så det var inte viktigt att gå på den klassen!

SÅ nu har jag 1 timme och 20 minuter på mig att sammanfatta mina anteckningar ocgh texter och göra bra ifrån mig på förhöret! Im floating on air! xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0