Silent tears. Salty leave, salty leave

Godmorgon! Eller ska man säga eftermiddag? Eller hur är det nu, efter 12 vad är det då? :O

I alla fall... Jag vaknade före min pojkvän imorse klockan 08.11 efter att ha sovit i 4-5 timmar för att jag trodde att han hade overslept. Men det visade sig att jag var nojjig i onödan och att hans excruciating larm (en 50 centlåt, som jag numera hatar) skulle slås på 2 minuter efter.
Så jag låg i sängen in and out of coma halvt medveten om att han var i rummet och försökte säga hej då ^^ Han jobbar idag, och jag är ledig! :P han är mysig han.
Klev upp runt 11, och åt frukost med familjen Grape <3 Satt med Therese och kollade på en gammal julkalender som producerats 79 ^^ hahaha det var flumm tv!
I like my puffy lips, and my beauty spots - acceptance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0