Saturday, I thought I had time to relax

Pust. Är hemma hos Patric nu, och guess what? Det är första gången jag är inne på internet via min BABY - min MAC dåra :D Jag ska visa bilder på henne sedan haha gay ass...
I alla fall, jag trodde att jag skulle ligga och kela med min amor hela dagen idag men så blev det inte. Utan efter att ha nördat doodle jump <3 i 2 timmar var jag tvungen att springa till skolan (oh yeah skola på en lördag?) där jag och Lisen skulle repa. Plus att jag var bakis och trött! Så råkade det vara så att skolan stängde klockan 3 för elever så vaktmästaren ville inte släppa in mig utan jag och Lisen repade i 1 timme i regnet på skolgården, där vi ska ha våran duett. Efter att ha frusit ihjäl och tack vare världens bästa pojkvän fått i mig 2 mackor så åkte jag och träffade Demi och Filippa för en fika på Brasco. Lilla söta Demi <3
Efter det drog vi hem till mig en snabbis, jag packade väskan och Demi fick kläder. Sen drog jag till dansens hus för att se en till föreställning. Do Animals Cry En väldigt speciell, och flummig föreställning väldigt svårmotiverad men rolig på ett sätt.
Dö trött efter 120 minuter och en kissblåsa som var nära på att sprängas så drog jag hem till Patric, fick middagen serverad och sitter nu och leker med min bebis. xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0