Ridiculous youth filled of embarrassment

Helloooo alla cutie pies, har alla lärt sig the piggie dance HAHAHAHHA!!!! Fyfan vad jag är ond... ^^
Nu är vi hemma hos the Grapes igen. Jag blev lite fööör full på 3 glas vin (hej jag måste tas på promenad innan Patric tar in mig i huset...) Men det var jätte mysigt! Det var jag, Anna, Amanda, Patty, Hampa, Emelie, Per, Max och Lina hemma hos Anna. Jag, Hampa och Patty delade på en vinbox (som de redan blivit fulla på) och jag lyckades....
Men det var jätte mysigt! Lite vattenpipa och intern skämt ;)
Jag, Patty och Max skulle egentligen fika med Fanny och Isse men efter att vi kollat upp sista bussen var det lönlöst! Hoppas ni haft en rolig torsdags kväll som jag ;) xxx
Innan jag blev full

Hampus, Patric, Moí - still innan rödvinet

Efter 3 glas vin...

Min signaturpose och Hero by Enrique

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0