Resume

Söndag
Vi POOONADE alla. Det var drem tem på riktigt ^^Jag, Patric, Soken och Fanny <3 Hade kssarekord för vad jag någonsin sålt på en söndag ;) och "kakbordet" har aldrig sett så aptitretande ut! :D Efter den lyckade dagen så åkte jag hem, fick jätte go hemlagad middag - rostbiff med potatisgratäng! Myssöndagsmiddagar!

Måndag
Balett, och jävlar vad bra det gick! Duett arbetet med Lisen där vi började om från scratch gick FUCKING GREAT MATE och vi kom långt om man jämför med det vi gjort innan ^^ Engelska lektionen var inställd så jag och min älskade åkte hem till mig och hade mys mys! Men innan det åkte vi och köpte en IPHONE :D Så Patric har en bebis nu!!! Den är jätte fin och han skrattar varje gång jag ringer för det är en sån där nummerpresentatör med en jätte sexig bild på mig HAHAHA. Var med varande till 7 då han lagade mat åt mig och diskade (EL BESTO som jag har sagt) för jag skulle hinna byta om till danskläderna ^^ Sen hade jag commercial mix med Dan Gill - katten com jag fortfarande tror ä bög men han har fru??? Och det har adrig gått så bra!!! :D Drog hem och kunde inte sova :/

Tisdag
Jag och Min Patric firade 7 månader!!! Det känns som ingenting, men samtidigt jätte länge <3
Jag hade fått 6 timmars sömn och var ÖVERTRÖTT hela dagen, och vi började med FLUMM filosofi... Vad är vetskap? Vad är verklighet? Hur vet vi att det här är verkligt? Hur vet vi att vi sitter i detta rum just nu? Medan naturarna försökte bevisa allt ur ett logiskt perspektiv och jag kunde inget annat än att skratta...
Scenografi = BARNTEATER Vecka 48 har vi uppspel för årskurs 2 med våran barnteater och jag tycker om min grupp! Fett sköna människor! Svenskan gick bra, läst Candide medan alla hade muntlig redovisning och så sov jag en 5 minuter ^^ det var inte igår... (men det var det ju HAHAHHAHA - torr torr torr)
Efter skolan åkte jag hem med Patric som inte mått så bra. Vi mysade och gjorde FETT god middag :D (eller Patric did) Hemma gjorde hamburgare med pommes och såklart en tub hamburgedressing <3 Sen hade jag ragdollzklass, modern lyrisk jazz - KÖTTAD men kul!

Bild från förrförra helgen, då jag hade mitt hår kvar <3

Världens coolaste klass - "es2a klassresa" Jag sitter näst längst ner, tredje från höger med PLATT hår och mittbena ^^

I lördags - mina linser och min nya tupé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0