Quiet - you don't belong here

Min träningsvärk is killing me! Men samtidigt finner jag det otroligt roligt att jag inte kan sätta mig upp/ställa mig upp/röra mig i princip för att jag har så ont i magen, sidorna, låren och götten! ^^
Jag ör helts seriös klar med mitt utkast till dananalysen, där jag i ett anteckningsblock kladdat ner mina inttryck kring utvalda komponenter. Jag måste bara renskriva det på datorn så har jag 2 veckor på mig att bearbeta den :D Wow!
Jag älskar att skriva för hand, det känns mer äkta! Egentligen skulle jag vilja ha en riktigt gammal skrivmaskin som knäpper och pingar <3
BEAUTY!
haha sitter och lyssnar på Robban Broberg
så kommer hans låt "Här i min skrivmanskin" som knäpper och pingar! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0