Omnipresent but still u are not

Idag var en sån där shlapp dag! Låg i sängen med min Patric fram till klockan 2? Sen uppfräschning och FRULLE! Jag har saknat Kalles kaviar :)
Sen låg vi och titta på tv4 fakta och bara myyyste <3 Sen drog han och skejta och jag låg däckad i soffan, med täcke och skor!
Gjorde någon konstig middag och fixade iordning mig. Vid 10 kom jag till maskeradfesten och var så jävla otaggad så det fanns inte ^^ Ingen booze heller, alkis flicka, så jag drog efter en timme och lyckades träffa Lisa och Erik i slussen så jag grabade en cab med dem :) Nu är jag hemma hos Putte och imorgon ska vi ta i, godnatt xxx
coola linser!

men andra var lite mer pepp! så fina outfits <3

Lisen - salvador dali - robert pattinson?

Liv var surrealistisk!

Party pinglan i paljett outfit (ni ser väll att jag är en sjöjungfru?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0