Number 222

Min dator här hemma är så otroooligt seeeeeeg! Men jag sa till Mami att vi borde ha trådlöst nätverk då vi numera har 3 fungerande datorer helt plötsligt och hon sa om du fixar så payar jag, wohoo!

En annan dag avklarad, 2 dagar kvar nudå :D wihii De ruvo påminde mig att vi inte setts på ett bra tag så det där höstlovet kommer väl till pass....

Lyckades komma 5 minuter sent till engelskan IGEN!? där vi kollade på dokumentär, ikoner, pressfotografi väldigt intressant dock!
Lurre
Balett, gick rätt så bra men jag kan inte hoppa, boobs... ^^
Duettarbete, vi spelade in 1 gång och det var som ett skämt? Allt som kunde gått fel gick fel ^^ HAHA så efter 30 minuter fick vi filma igen, tack Elina!
Mötte upp Patric för en snabb men mysig fika på waynes, sen skulle han och Emil dra till nordpoolen, yäy! Jag däremot satt kvar på fiket och pluggade på! :D Kom verkligen in i min engelska bok också :D wohoo

Fick upp en bild från jobbet i söndags ÅÅ sega datorjävel ^^

munchies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0