Now it is up to you

Hello alla fina :)
Igår skulle jag och Patric dricka vin och fekka, men jag höll på att somna i soffan med godispåsen i knät... Haha värdelöst, så vi drog hem till Patric och jag trodde att Fanny glömt bort mig, men så var det inte :( Men ikväll ska jag fan inte ligga hemma, ^^
Tog med mig min bebis till Patric bara för att lägga in alla fina bilder i min kamera för er så GLÖMDE jag den? Jag var HUNDRA på att jag tog med den, men jag blev så jävla sur att jag gick och la mig? Kärring jävel...

Drömde massor inatt, underbart! Färgglada drömmar och väldigt spännande ^^ haha. Vaknade utvilad klockan 10 och läste lite ur min bok. Nu sitter jag med min bebis i knät i vardagsrummet framför cartoon network och har laddat in alla bilder i datorn (WOW det går på 1 millisekund med min MAC <3) för jag la kameran i Patrics väska ^^ hähä i knew that i'd brought it!
Idag blir det bara chill, Patric ska plugga så kanske vi tar en sväng på stan senare :) Oops alla mina cashish??? (jag låtsas alltid att jag inte har några pengar, det är så man SPARAR ;) ) xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0