Morning, appelsauce, tv

Har sovit rätt så bra inatt! Kanske 8 timmar :) haha Pluggade till klockan tio i 12 igår, aja baja! Så går det när man skjuter upp saker och ting...

Så nu sitter jag påklädd framför tvn och har tryckt i mig min gröt, har alltså ätit en riktig frukost och det var ett tag sen!

Jag älskar tv4 fakta som alla vet så slår jag på tvn och då handlar det om bombningen på Bali 12 oktober 2002. Hör när en röst säger: Jallan Legian på sveenska! Så sjukt intressant men fyfan vad sorgligt :( Min papi förlorade sin bästa vän i attacken, men han klarade sig själv genom att hoppa ut genom fönstret från andra våningen. Han har 9 liv...

USCH, i alla fall... Idag har jag duett arbete och ska fortsätta med min romananalys. xxx

Kommentarer
Postat av: fanny

usch vad sorgligt

2009-10-22 @ 12:53:30
URL: http://fannythebabyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0