Monday, moonshine and raspberrys

Helloooo, jag har inte dött. Bara gått i ide :)

Jag kommer schmacka hela den här veckan full av things 2 do fast jag trode att jag inte skulle det, men det är juh fett kuwl ^^

  • Shopping med Fanny, träffa deruvo och ippa
  • Rep tisdag och onsdag
  • io med mormor i morgon, vi ska se FAME
  • På fredag fyller Pippa 18 år <3 <3
  • På lördag blir det först THIS IS IT på bio <3 <3 sedan blir det förhoppningsvis halloween party at eriks mansion hahaha
Sedan ska andra appointments bokas in.
Braziliansk
Studio tid med Stefan
Tom tits (kanske sydpoolen) med lil Demi
Plugga
Fixa trådlöstinternet till hemmet
Ha en skön spakväll/dag hos christer med jaccuzzi och sauna

mm.mm.mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0