May you rot in hell

Idag var soft! Efter 4 timmars sömn (jag gick upp klockan 8!?) klev jag upp. Seg frukost, seg morgon! :) Installerade the sims 3 på min Mac, hittade massa roliga funktioner på den och insåg alot, hehe

Sen var klockan helt plötsligt 2 och jag var tvungen att rusa iväg men det var ingen stress så Ippa och Fanny hann med (Ippa är alltid redo ;)). Vi drog in till stan och BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG de ruvo bangade, fucking banger.

Im a profuckingfessionall shopper once I start hahaha. Vilken fart va ;)
Blev i alla fall (efter mycket resonerande) 2 jätte fina bodys! schampo och balsam från Aussie <3 (de kostar lite extra, men de fungerar!) och (forgive me father for I have sinned) de där skorna som jag trånat efter men bangade på efter jag såg dem i diverse bloggar. Men men, nu var det min tur! Var sååå nära på att köpa ett par underbara leggings från Zara men 279 kronor + insikten i hur mycket jag redan spenderat avstod jag, smart.

Vi tre bruuds drog till Max och ÅÅÅT och snackade. Jag älskar Pippa och Fanny, dem är bara för bra <3 Vi hade högljudda konversationer och om jag var utomstående hade jag gärna tjuvlyssnat HAHAHAHAHA

Drog hem, däckade nästan. Blev upphämtad av Hampus, Lisa, Max och Patty vid porten = soooft och vi blev skjutsade hem till Grapes. Godnatt sweeties zzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0