La Bambola di Carne

Okej, knäppt inlägg innan, men men ^^ Har min babyMac hemma, men internet har fuckat upp sig så jag måste först uppdatera dongeln (i smyg!) för att sedan se om det fungerar i Macen om det inte gör det måste jag ringa samtal.. suck
I alla fall. Hade skola idag för första gången på en fredag ^^ Kom 35 minuter sent till mitt och Lisens möte :/ keff brud som inte har koll på när hon ska möta någon? Satt och kollade på tv4 fakta när det slog mig att vi skulle mötas 10.50 inte 11.50.... 
Efter det hade vi scenografi lite små intressant sådär, dream team i alla fall ;) 
Åkte in till stan och mötte upp Ida och hennes Tobias för en fika på waynes efter 2-3 tantrums ^^ Vad har hänt med min stresshantering? den är obefintlig! haha sen så kom mi amore och joinade oss, en trött amor dock ^^ 
Så nu sitter jag hos min morbror och har äntligen fått ett par nycklar, vet inte vad som hände med mitt förra par..? och ska snart dra iväg och se en dansföreställning! Är taggad på den här faktiskt! :D 
Det ser fett nice ut i alla fall :D


visst är de söta? (och börje med <3) de firar 7 månader imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0