I've got a feeling, that 2night's gonna be a good night

Sooo, efter en FET natts sömn i min kungasäng ^^ så fastnade jag framför tv4 fakta HELA morgonen, SÅ JÄVLA BRA! ^^ jag är så upplyst om diverse saker just nu! Drog till skolan, börjar ju 12.50 och det visade sig att vi hade KOMPLEDIGT, hade någon sagt det till mig? neeej
men det var ju tur att jag inte hann så långt som till skolan när jag träffade mina klassisar och tog en fika med dom istället, SOFT. Sen kom min fina pojkvän och fick alla att skratta <3 och petade sig i näsan... Nu är vi hemma hos Patric i alla falll efter lång fikan. Soken min vän dissade mig idag också :( då blev jag lite ledsen
Snart ska vi hem till mig för att vänta på RÄTT madrass, sen bär det iväg hem till fanny. JÄVLAR vad jag ska bli full ;) på mojitos mother fuckers <3
vackra sophia <3

katten Katja <3

sen blev det brajj <3

men Patric ville hellre ha kola

och mn filosofi lärare var där också HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0