Informations morgon!

Gick upp och åt frukost, satte på VIASAT nature. Jag är en äkta sån där böög, tv4 fakta, viasat nature, discovery channel etc. etc. kanske borde gå natur-natur istället? ;)
Fick se den otroligt fina indiska högtiden där man hyllar kobran. Först fångar man den bland risfälten (livsfarligt och FETT coolt ^^) ur sina bon, bevarar den i en lerkruka, har ceremonien för att sedan lämna tillbaka den på platsen. Åh, India <3
Sen vid frukostbordet satt jag med Louise, Nadia, Frida och Margareta och duskyterade Sverigedemokraterna *svin, host* för jag hade precis läst en artikel om SD-politikers avhopp på grund av äckel Jimmies förtal om muslimerna. IDIOT. Men det var väldigt intressant :D
Hade tänkt göra något idag och inte bara sitte hemma hos Patric framför datorn. Egentligen skulle det vara bra att plugga, vilket jag hade tänkt göra alltså skriva dansanalys, min andra. Läsa klart filosofipapprerna och läsa i min engelska bok... Hmm vi får se?
Vill i alla fall dra in till stan en stund, kolla weekday och maybe do some shopping? Det var ju ett tag sen, och klockan 16.30 har jag rep rep rep, det är snart bara en månad kvar tills mitt performance, nerver...
LÖÖÖNEN kommer ju idag också ;) YEAH BITCHES <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0