Im fucking reborn bitches, watch ur backs

Det känns som om någon proppat i mig valium ^^ Är helt lugn i själen och harmonisk. Jag? Stress är min vardag, men somehow lyckades det långa kokheta badet tränga in i mina muskler och leder och mjukade upp dem och all min stress. Det blev ju inte värre av ett rejält bastubad eller hårinpackningen för den delen. 

Jag älskar att vara här, det är som en slags haven - sanctuary. Sitter i Alvas rum i hennes mysiga kofta och hennes tofflor med Ipoden som spelar Kings of Leon <3 med en enorm kopp te och bara njuter... It has been forever since

Mitt hår är helat! Tack och lov för aussie produkter, hej Åhlens här kommer jag och tömmer erat lager! Jag har använt ett jättebra schampo för långt hår, smells delicious och en 3 minuter mirakel kur som det stod ;) som också luktade himelskt och ärligt talat reparerat mitt hår!? Det ser så sjukt fräscht ut! NYKLIPPT är det rätta ordet. Efter sauna passet peelade jag hela kroppen och ansiktet och smorde in mig med en coconout doftande bodylotion så jag är len som en kanin ^^ Imorgon har jag wordlist, och jag känner ingen stress. Ska sätta mig nu med min tekopp och plugga en sista gång innan provet. Det kommer gå bra, I can feel it


Aaaah, freshness ;) haha (kolla hur nöjd jag ser ut!?)

I <3 Mr. Warhol

MYS med Yogi te, myskofta och mystofflor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0