Hemma spa

Idag så hade jag lite sovmorgon, men lyckades ändå komma sent till skolan :/ Världens bästa engelska till att börja med där jag fick en novel (som jag kommer läsa ut på 2 röda) och gjorde diagnoserna. SÅ nu är det avklarat! 
Lurren invegs med att välta ut disktrasehinken way to go ^^ men jag fick en applåd så det var ju bra!? :P
Sen hade vi balett, AJ!, jag blev körd med, men FAN vad bra det går då ^^ sen fortsatte vi med duettarbetet, det går verkligen framåt men det var så PISS kallt ute i snålblåsten :( Hoppas det inte regnar på måndag (eller att bänkarna ska oljas in JUST den dagen ^^) 
Efter skolslut skulle jag plugga, men jag köpte mellis och satt pch pratade med André lite för länge. När jag väl skulle plugga gjorde jag allt annat utom att plugga! 
Patric kom till skolan vid 4 och runt 5 drog jag hem till Christer. Har just ätit middag och är PROPP mätt!? 2 blodpuddings skivor och 2 matskedar lingonsylt? :S 
Igår åt jag 2 hemgjorda hamburgare (Bröd, kött, ost, salad, lök, tomat, ketchup och hamburgedressing) och 1 ton pommes och var inte ens spräng mätt efter åt (men Patty var det ^^hihihi) 
I alla fall. Maja har tapat upp ett bad till mig i jacuzzin så jag ska lägga mig och SOAKA upp allt, kanske läsa lite för att sedan basta. xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0