Hard work work fyfan vad jag är taggad! :D

Okej, Im back pussinussisar (heheh)
Och idag har vart en sån där BRA dag! :D
Gymnastiken - jag kände mig hängig så jag satt och läste i min svenska bok hela lektionen och taggade inför nästa veckas pass (beep + hälsostjärnan, wohoo :D)

Engelska - WORDLIST TEST gick hur bra som helst :D Hoppas att mitt betyg blir detsamma!
Lurre - Åt fett me mat och pluggade ännu mer svenska på lunchrasten!
Jazz - bestämde mig för att delta och det var så sooft! Fortsatte på min favorit koreografi <3 adoooore
Filosofi - Jag sa att den skulle bli flummig och jag överdrev INTE! Har inte varit så flummigt som idag! Läraren hade en dålig dag, jag åt HELA lektionen (ost baguette, 6 bitar marabouchoklad, chocklad boll, banaskids) och skrattade lektionen igenom åt allas påståenden och kommentarer. Vi hade en livlig diskussion om René Desartes filosofi om förnuftet HAHAHAHA, "Men om alla luktar lite äckligt men någon luktar fullkomligt äckligt då är han gud" MOHAHAHAHA

Sen fick vi se en scen ur Matrix och genom detta nya vackra perspektiv filosofia har öppnat för mig så tycker jag att filmen är SJUKT bra, helt otrolig med ett starkt filosofiskt budskap (nu är jag hel seriös faktiskt!) och ingen jävla actionrulle med halvkeffa special effekter
Drog hem till Patric, läste ut Candide och uppskattade boken! PLUS att jag påbörjade (och avslutade nästan) min dansanalys :D HUR JÄVLA BRA ÄR JAG??? :D
SIGGE ÄR TJOCK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0