Grasshopper

Igår så var det rep med Fanny och Johan. Det gick fett bra :D oj oj oj så taggad man blev efter gårdagen! patric är bäst i världen och så jävla snygg och bäst

Efter repet drog jag och åt sen lunch på hurry curry med VÄRLDENS BÄSTA MORMOR <3 Sen såg vi FAME, som inte var jättebra, men bra :) Mysigt att vara med min mormor <3 Man glömmer bort hur uppskattat det är att ringa till sina morföräldrar och hur glada de blir av att få vara med en, ååh jag får ont i hjärtat när jag inte hinner träffa mormor.

Sen kom Patric in till stan och vi gick i affärer. Jag köpte en JÄTTEMYSIG och VARM och FIN fuskpäls FITTA ^^ haha. Från HM 99:- TAGET :D Har massa bilder på kameran, men jag kan inte ladda upp dem nu. Ikväll eller imorgon bjuder jag på en massa fina bilder.

Fick ett par JÄTTEFINA tights av Patric <3 snuffiii. Och han köpte en mysig tjocktröja. Sen firade vi Hampus på DOnken ^^ Det var faktiskt jätte mysigt! Han och Lisa är så himla gulliga och Calle också :)

Sprang till bussen för att dra hem till Andre. Världens gulligaste Andre! Vi fastnade i köket, med lite öl och så underbart sällskap. PUSS Jag blev halvfull på 2 3.5:or? Men jag hade inte ätit middag haha. Kom hem rätt sent eftersom vi glömde bort att det var vardag och att CP tuben slutat gå. xxx

Kommentarer
Postat av: chrulle

Chrulle inte calle ^^

2009-11-04 @ 20:00:20
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0