Frogs

Igår var så jävla kul! Har en massa bilder, men datorn är föör seg för att jag ska kunna ladda upp dem.

Det började i alla fall hos Patric. När jag mådde bättre så kom han hem, tidsoptimister som vi är glömde vi bort att vi hade bråttom. Men vi kom i tid!!! :D Innan födelsedagsbarnet också haha

Middagen var på en jätte fin indisk restaurang - Shanti - som vi var på förra året. God mat, alla underbara vänner och presenter! Ungdomarna drack coola och Filippa drack rosé helt lagligt.

Efter middagen drog jag och Patric hem till Måns och jag fick träffa massa gamla enskede vänner. Redde ut Björn/Hannes problemet (har aldrig fattat vem som är vem ^^) såg Simon äta stearin (och höra att han drack flytande stearin???) plockade glas, och skrattade så jag grääät åt Hannes. Träffade Norpan också, alldelses för länge sen. Nu måste jag börja fixa mig

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0