Fredag, det var då man skulle äta kyckling va?

What up bitches? :D Jag är glad idag med ^^ Igår gick fett bra! Filosofi snacket gick bra (för jag var den enda som snackade) medan vi blev bjudna på ekologisk choklad och kärnfria vindruvor, mums!
Mötte el Pato i brunogallerian som suttit och skrattat för sig själv när han läste min blogg i sin Ipod ^^ tack baby för att du tycker att jag är rolig hahaha (man får ju inte tycka att man är rolig/bra i swejdi för då får man det i ansiktet...)
Vi drog hem till mig och väntade på min säng och den koom! :D MEN madrassen var fel ^^ så klockan 6 idag ska jag vänta där hemma, tack vare Patric som var lugn och trevlig i telefonen...
SÅ glad var jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0