Foreign language

Efter skolan åkte jag direkt hem till Patric <3 satt med Louise hela bussresan och vi var helt slut båda två!
Patric låg och sov så sött men var tvungen att gå upp och öppna, efter en dusch åt vi middag tillsammans med alla och kusinerna från jällivare! Sjukt gulliga och glada tjejer :D
Det var så mysigt igår, alla trängdes runt bordet när Ingemar och Therese kom hem, tillochmed hunden Sigge. Satt och drack te, åt stormnäskaka och satt och lyssnade på alla, MYS MYYYS! <3
Patric tvingade mig att sitta vid datorn och skriva klart min romananalys som var deadline 00.00 igår och med all rätt! Lämnade in den 00.04 efter att ha LÄST IGENOM DEN ^^ och jag vart riktigt nöjd! :D
Nu sitter jag hemma hos Patric och väntar på att Margaretas nybakta bröd ska bli min frukost mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0