Fat assssssss

Jag och mina klasskompisar började diskutera fatpeople igår av någon anledning... För jag undrar om tjockisar är hungrigare fler gånger än skinnybitches? För när man är hungrirg tyder det ofta på att man förbränt maten man har ätit och behöver mer energi (så som det ska vara). Men vissa överviktiga människor äter ju som ett slags substitut för något annat eller bara som en slags sysselsättning. Så frågan var i alla fall om de är HUNGRIGA oftare? ^^ haha
I alla fall snart måste jag åka härifrån. Fick 500 kronor av christer ^^ hhahaha han är rolig han, och världens bästa. Och nu har jag suttit och filat lite på min kommande dansanalys som jag ska göra under föreställningen och är faktiskt lite taggad... WOW xxx


trött tjej(!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0