Drunken hounds and high heels

Hola locos!

Vaknade klockan 10, efter fett mycket sömn men kände mig fortfarande sådär trött ^^
Efter frulle och fixi fixi drog jag mami Patty och Ippi till Alvik. Där var det indonesisk bazar i brommasalen! Alla gulliga indoneser, pratade indonesiska, åt indonesisk mat och blev klädd, sminkad och fick mitt hår uppsatt i traditionell indonesisk klädsel. Patric tyckte jag var vacker ^^ men Indonesisk sminkning är ju sådär haha... lite för mycket för min smak ^^ Men kul vare :D

Lilla Kevin var där (som inte är liten längre!) och efter det drog vi hem. Har legat i sängen tills dess och ska snart börja laga mat. Väntar på Kenzo, som kanske kommer heta Enzo får se vad brorsan vill ;)

Har massa bilder från idag, laddar upp dem om jag kommer hem till Pat xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0