Cultivated mother fucker

Ahhh :D Jag började med svenskan och insåg att den handlade om upplysningen från den litterära vinklen, alltså inte genomgående utan utifrån Johan Lockes syn på kunskap... suck så jag kunde inte göra svenskan för jag har pappret hemma ^^
Men jag satte igång med min dansanalys och jag har en mening kvar, en sån där summan av kardemumman mening ^^
Jag har gjort något med mitt knä?? så det blir ingen dans ikväll. Vilket ger mig mer tid åt plugg! + att jag måste städa mitt äckliga rum! Fick en impuls att göra det imorse, vilket är den sämsta tidpunkten på dygnet, men jag lyckades bädda sängen och sortera alla kläder. Så nu är det bara en jävla massa vikande kvar och dammsugning.
Wish me luck sweeeties xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0