Bloodshut eyes

Igår firade jag och Ippa Sven som sagt, och jag sprang in och hjälpte till lite i fiket. Lilla Sven blev så glad att hon blev lite röd i ansiktet och fick några tårar ^^ GULLE DÄÄÄJJ hihi

Nicholas kom dit och alla gjorde sin del i att tracka honom, sorry Nico ^^ HAHA Ippa var brutalt ärlig, och jag åt upp fannys tårtbit (som jag gav henne ^^). Räknade kassan och drog hem till mami där hon hade gjort MYS middag! Indisk kyckling och gott. Mormor var med också, och brorsan kom hem <3<3 den JÄVLA SNORUNGEN har alltså vart i Frankrike i 1 vecka, blivit brun, surfat, levt livet med alla grabbarna, blivit stor, bott på fyrstjärnigt hotell i Amsterdam, och FESTAT I AMSTERDAM!!! Vad har jag gjort??? FUCK YOU LEO FUCK YOU :P

I alla fall... Mormor var jätte glad av att vara med oss och vi med henne. Efter middagen böev det mormors BULLAR (det var ju kanelbullensdag) och Im sorry to break it to you, men de var godare än Maggans ^^ (hihi men säg ingenting till Patric...) Kollade i familyalbums och upptäcke vart mina BUDDHAsnibbar kom ifrån, Min morbror ^^ Nu ska jag plugga, sen har jag rep klockan 5 i liljeholmen med MITT CREW <3 och efter det dansar jag commercial jazz 20.00 och sen SKA PATRIC SOVA HOS MIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0