A new week, a fresh start

Jag gillar måndagar, för de betyder en ny vecka och en ny vecka betyder att man kan börja om igen. Med VAD SOM HELST! Man får en ny chans, och möjligheterna är oändliga! (jasså så det tänker ni inte när ni vaknar upp på måndag morgnarna alltså? :P)

So, this week är min nya start lite mer PLANNING av mitt pluggande så det slipper bli som förra veckan (but I handled it goooood ;P) om jag sköter mig = att jag hinner gå på mina dansklasser <3 och jag måste skärpa till mina matvanor. De har blivit helt konstiga! Har ätit helt knasigt de senaste 2 veckorna (ingen frukost, pytte lunch, 1 bulle, och middag DET FUNKAR INTE FÖR MIG :P) SÅÅÅ jag ska börja med att trycka i mig mat again ^^ tyvärr

ni är fina <3 xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0