A lifetime of surprises

Jaaa KEFF uppdatering ^^ hata inte ;)

Jag är nästan på topp idag, bortsett från min huvudvärk så att säga ;) Hade just konditionsträning på gympan. Jag HATAR att ha boobies ibland :/ nu menar jag inte att jag har stora boobs för det har jag inte, men nog för att de ska göra KUUUK ont när man springer/hoppar. SÅÅ jag kunde inte hoppa hopprep/jogga på lektionen utan att springa som ett cp med tuttarna i famnen ^^ ska köpa en FÖÖR liten sportbh så kanske de sitter där de ska...

Haha, en rolig sak apprpå mina boobs - de är ju cp ömma så de är super känsliga och det leder till.... aaa vaddå? ^^ ser väldigt roligt ut i alla fall

 

Nu måste jag dra härifrån, IGÅR FICK JAG MIN ÄLSKADE MACBOOK PROOO så snart kanske jag ska göra fler inlägg etc... ;) puss puss alla fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0