18 år, egna cigg och 3,5:or

Min fina Filippa! Hon fyller 18 idag, glöm inte att gratta henne! ;)

Filippa! Nu har du blivit så stor så stor!
Vi har hängt ihop sedan vi var runt 6. Men vi träffades första gången i barnvagnen.
Jag kommer ihåg när Leo hade börjat 1:an eller vad det nu var och han hade fått en kompis som hette Felix, så sa han att Felixs lillasyster hade ett jätte stor barbiehus. Så det var så vår vänskap började på riktigt, jag utnyttjade dig HAHAHAHA neeej.
Efter nästan 12 år!? hänger vi fortfarande ihop. Ditt barbiehus är sedan länge nerplockat (och fönsterruttorna spräckta ^^) men jag tycker om dig lika mycket, om inte mer. Du är den som alltid ställer upp, no matter what, du har alltid funnits där för mig och ibland kan jag vara riktigt dålig på att uppmärksamma hur mycket det betyder för mig, hur mycket du betyder för mig. Du är motsatsen till banger, och du är så positiv och alltid i tid ;) Vi har haft så jävla kul ihop, och delar otroligt många minnen (även fast jag inte kommer ihåg hälften). Och jag hoppas verkligen att vi håller ihop livet ut, tills vi blir gråa och rynkiga och du sitter och berättar våra historier för mig när jag har alzheimers. Du är otrolig, one in a million. GRATTIS PIPPA <3

Kommentarer
Postat av: Filippa

TAAAAAAAAAAAACK! så fint skrivet bögfläsk wiwiwiwiwiiwiwiw :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-01 @ 21:20:53
Postat av: do the piggiedance

äsch då ;)

2009-11-01 @ 22:19:23
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0