You might get it

Lång skoldag huh? haha
Engelskan gick bra, jag fattar inte att jag kan bli så jävla nervös så fort jag ska stå upp inför klassen. Jag kan uppträda på en scen för tusen personer eller clowna mig i skolan inför hela matsalen men att stå inför klassen blir jag helt nervös och skakig, DUDE! haha 
Kom hem till Christer efter skolan kollade på film på dansen orka! Åt lite mellis med Maja och hennes vän och insåg att det inte går att ladda ner filosofi papprerna på fonter på den här datorn heller... Åh! Jag som skulle skriva min handout idag. Men jag hinner göra det imorgon- För imorgon har jag cp schema! 
Idrott 08.10-09.40
Engelska 10.15-11.05
HÅLTIMME i 3 h och 25 minuter...
Filosofi i 100 minuter. suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0