We're clever but clueless

Om man uppskattar alla små saker är alla dagar unika och fantastiska på sitt sätt!

Jag har verkligen tränat hårt idag
Jag åt lunch med min Baby
Somnade på honom i cafét
Engelskan gick bra
Utvecklingssamtalet gick bra
Mysfika med André och djupa konversationer
Träffade Fanny och Johan <3 + att de satte koreografin
Jag har fått fantastiskt vackra kärlek sms idag <3
Jag köpte en chokladboll - och åt inte ens upp den
Jag lyxade till med en chailatte på Waynes
Det gick sjukt bra på Commercial Mix klassen
Jag kom hem jätte tidigt = tid till att varva ner
Gjorde en hårinpackning
Hittade min smoothie blender
Har fixat allting inför imorgon
Hittade mitt älskade borttappade weekday linne <3

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0