Volley

Jag hatar mini piller...
Jag äter cerazette numera, innan åt jag p-piller där biverkningarna kommer i en liten bok och cancer är en av dem... Men jag får i alla fall damp på dessa jävla piller för jag är så keff på att komma ihåg att ta dem! 2 gånger har jag missat pillret så att det gått 36 jävla timmar att man måste börja om i en vecka (med ökat skyd...) och det är fan inte kul.

Så blir jag så nojig jämt när jag glömt eller som förra helgen. Klart det skulle vara mysigt med en liten kines bebis men det funkar inte när man är 17 och vill leva sitt liv först och abort, fyfaan det är ju så hemskt så man MÅSTE ju verkligen ta dessa jävla piller som jag glömmer. Tänkte sätta i en P-stav men fyyy vilket jävla monster jag skulle bli av det!!! Usch ååååh I-LANDSPROBLEEEEEM!!!!!


Kommentarer
Postat av: Filippa

juuuuuuuuuuust det, tack att du påminde mig hade glömt att ta mina idag ^^ man vill ju inte att någon liten loco ska komma ut :P hahahaha

2009-11-09 @ 21:36:45
Postat av: do the piggiedance

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA, ur killing me ^^

2009-11-09 @ 22:24:11
URL: http://nikitalee.blogg.se/
Postat av: fanny

HAHAHHAHAHAHAH..!!

2009-11-11 @ 00:09:26
URL: http://fannythebabyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0