Through fire you shall pass

Drog hem efter att ha fikat och släpat runt Patric på stan, haha pussy. ^^
Mös, fick middagen serverad och uppdukad och plus det så tog han alla mina saker hem till sig i sin ryggsäck, det finns ingen bättre än du mi amor <3 Your unfuckingbelievable!
Hade commercial jazz med Dan <3 gick bra :D fast jag kan inte dansa i bikini! Så mina boobs were all over the place och det är fett jobbigt när man måste tänka på att inte pull a janet jackson när man dansar!
Så när jag dansar önskar jag att jag hade boobs som får plats i en snygg liten bikini och ploppar inte ur och ibland vill jag ha booooooobs. Jaja gräset är ju alltid grönare på andra sidan...
Kom i alla fall hem till Patty på 30 minuter :O eller på 26 m jag ska vara korrekt!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0