The truth is hiding in your eyes

Hej alla fina :D

Idag var det rätt så måna fina också :D Det skulle vara ännu roligare om ni ville kommentera ^^ Spelar ingen roll om ni vill säga något snällt eller dumt hahaha kommentera på bara ;) Om ni skulle få säga vad ni ville till mig vad skulle ni säga då?

I alla fall så har jag haft en underbart mysig kväll!
Hann åka hem efter skolan, fixa till mig lite och springa till bussen med världens finaste vovve Enzo. Mötte upp mami, Patric och Linnea :) i slussen för vi var bjudna på middag hemma hos Christer.

Sjukt god mat! Lammytterfilé med pressad potatis, vitvinsås, bea gelé, tsatziki jaa allt möjligt! Till efterrätt hemmagjord chokladmousse. Gott sällskap  och god middag slår sällan fel!

Kvällen avslutades med Family Guy med Patric i soffan!

Lycka

This summons it <3


Kommentarer
Postat av: fanny

haha okaj jag kan kommentera om du vill... ... jag skulle vilja säga till dej att DU är en lammytterfilé... med mycket zåååzzz.. mmm!!

2009-11-14 @ 13:52:00
URL: http://fannythebabyface.blogg.se/
Postat av: nikita

MIN FANNYYYY!!!!! SLUTA DANSA OCH LEK MED MÄÄÄJ HELA DAGARNA ISTÄLLET :D :D :D

2009-11-14 @ 16:09:37
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0