The spotlight showed what I'd chased away

Gick upp 8 imorse med baby. Fy vad trött jag var men jag är så jävla duktig på morgnarna! Riktig jävla självdisciplin när jag går ur sängen direkt efter klockan ringer.

Tog tvärbanan idag till Sickla = 14 minuter ^^ Men vi fick SPRINGA som 2 idioter i kallblåsten (ni vet när det gör så jävla ont i halsen när man blir andfådd då det är kallt ute?) och vi var verkligen tvungna att hinna med tvärbanan som kom om 1 minut ^^ Haha men vi hann i alla fall och jag hade ont i halsen fram till gullmarsplan hahahaha

Jobbade med Sara idag för Flannel hade uppvisning men det gick jätte bra och Sara var grym :) Kom hem och fick god middag serverad av mami, har ringt och pratat med mormor och ska boka in en fika med henne i veckan <3 Och nu sitter jag och mami i soffan och myser framför tvn. Det var länge sen!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0