Snow white souls, untouched, holy

Hey hey hey!

Jag är hemma nu efter en lååång dag. No resting ya?
Dansen gick kefft kan ha berott på att jag hade ett enormt objektiv i mitt ansikte de första 20 minuterna eller bara det att jag var helt färdig i kroppen och huvudet. Ni vet när man verkligen ansträngt sig blir hela kroppen skakig? Jag kunde knappt stå på tunnelbanan innan repet ^^

SKulle beställa internet nu på hemsidan men man måste ha något jävla lösenord som står på fakturan? Åh, så jag ska få det på posten och vem vet när posten kommer... suck!

I alla fall, repet gick bra. Första 30 minuterna pratade vi om pubishår... HAHAHA (äckligt ord!) men sen när Tony kom fick jag höra på den färdig låten :D MYCKET mera go!!! Vi gjorde klart koreografin YÄÄÄÄY och Fanny hade med sig mat till mig! GULLIS <3

Nästa vecka kommer nog bli chill! (knock on wood) för det är produktionsvecka = inga dans lektioner = runt 50% av undervisningen. WOHOOOO

g'night xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0