Shattered glass in rubyred

Godmorgon :) Jag vaknade på rätt sida idag :)

Hiphopen igår gick bra ^^ Eller bättre än klassen hos Dan! Ikväll blir det House yäääääy!!! Fanny var inte med och dansade på klassen igår så jag lekte med Robin. Jag var lite för trött igår också så jag garvade åt allt som Daniel sa. oops.... haha

Nu har jag packat väskan, ätit min gröt och hunnit gå ut en kissväng med Enzo Banenzo, han är Glad idag ^^ Gick och la mig igår med honom <3 Man sover bra med honom ^^ Fast han tar upp hela jävla sängen! Skulle lyfta ur honom ur sängen inatt men han väger ju 20 kilo och sprattlar rätt så duktigt så jag lyckades bara skuffa ut honom halvvägs, då la han sig på min kudde på min plats. Suck... Jag var alldeles för trött för att orka flytta honom så jag trängde in mig i ett hörn ^^

Idag blir det skola = engelska, balett och impro. Sen ska jag plugga  Brunogallerian tills Patric kommer efter skolan. Då drar vi till Christer, äter middag och hinner umgås lite innan jag drar och dansar house.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0