seasons may change

Tidern går så otroligt fort, man hinner knappt med. Helt plötsligt har en till vecka gått och höstlovet försvann som om det vore en lång helg. Det är exakt 6 veckor kvar tills jag får jullov, eller så kan man räkna ner från 29 skoldagar... Snart har halva gymnasietiden alltså gått. Hur fan hände det?

Jag försöker hinna med allt, allt på en och samma gång. Det kan vara jävligt stressigt ibland, men så jävla kul!

Sova kan man göra sen...


MBARGO

K-mart

Kuta Beach

Kollade in alla mina bilder på facebook! 445 bilder, jag har laddat upp ca 10 stycken
Så sjukt många minnen! Kanske gör en liten sån där bild-summary en tråkig regnig dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0