Running back through fire

Det ska bli så skönt nästa vecka, att ha tid för alla och mig själv! För det är sista veckan jag dansar på ackis nu, ska bli skönt men ändå inte ^^
Jag ser verkligen fram emot att fira jul med Grapes. MYS MYS och bara ha tid till att vara med Patric. Jag kommer dock rulla till skolan sen i Januari, för mamma Grape göder mig är hemma ^^ Och de bakar och bakar och lagar god mat så det är svårt att moststå. Fast jag kommer ju å andra hand ha tid för annan träning då hehehe
Jag har redan inhandlat mormors julklapp + skrivit julrimmet till den.
Handlat världens finaste julklapp till Alva, som jag vill ha och slagit in allt sådär SJUKT fint!!! och skrivit julrimm!
Mammas present väntar bara på att bli uppköpt från Nacka Forum, och alla andra klappar har jag rätt så bra koll på. :D Fett skönt!
Jag älskar min Mac
Världens bästa iPhoto! Simpelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0