Pass it on

Heeey hoooe, heeey hoooe, heeey hooee!! ^^
Hehe, lite väl taggad?
Vaknade imorse med mi amor i sängen <3 haha jag fick tvinga mig upp för att väcka den lilla björnen!
Hade balett i en och en halv timme, vilket jag inte alls var sugen på, men det gick bra trots omständigheterna ^^
Sedan hade vi barnteater rep för vi har uppspel imorgon ^^ Men det gick fett bra! Gustav hoppade in istället för Joel, grymt och det rullade på. Måste dock ha en bh under min body imorgon för stiffa nipples är inte så soft på en barnföreställning... eller?
Lunchade med Patric och skolkade från engelskan, för att shoppa. BITCH!
Blev FETT med massor och FETT med billigt för jag hade 100:- på H&m OCH 261:- på mitt åhléns kort som jag fick förra julen :D wohoo
Inköp:
  • Deo - I <3 rexona
  • Torrschampo - hello llivräddning
  • Bodylotiong - klubberbjudande
  • Telescopic mascara - den där extrema lilla bollen, har ej hunnit pröva den än!
  • SJUKT sexigt matt rött läppstift från makeupstore <3 värt varenda krona!
  • Jätte fint långt silverhalsband
  • Stor svart ring
  • Concealer
WOHOOO och jag har cashish kvar ;) hähäh

Kommentarer
Postat av: Anonym

sssschhh ja blir avundsjuk din lilla shoppissnopp

2009-11-23 @ 23:05:56
Postat av: fanny

shoppissnopp

2009-11-23 @ 23:06:18
URL: http://fannythebabyface.blogg.se/
Postat av: nikita

Var det du som skrev den första kommentaren också, lillasnopp? (uttalas som LillaBjörn - LillaSnopp)

2009-11-24 @ 12:06:22
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0