Oh he's such a sucker

Nu har jag ringt min balett lärare Ola och småpratat lite. Neeej, jag vill bara byta naprapat tid ^^ Så jävla sneaky hehe kommer säkert få skit för det sen, jaja. Han skulle i alla fall kolla upp det och man kan ju alltid hoppas.
Läst sammanfattningar/åsikter/recensioner om Catcher In The Rye. Kom på 2 saker. Det finns ingen dramatisering av boken :( men folk har krigat för att få rättigheterna till det  + att jag måste läsa boken igen. Det är verkligen en sådan bok. 
Om man inte läser den, och jag menar är uppmärksam i princip hela tiden när man läser den är det en rätt så alldaglig bok om en snubbe och hans helg i New York. Men om man läser den och är uppmärksam är den fantastisk tyvärr. Och jag måste i alla fall läsa den igen, för då snappar man upp ännu mer av vad man redan har läst. Särskilt jag som läser så jävla snabbt och inte har något minne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0