never the less

Jag är så blödig ^^

Körde SLUT mig själv på gympan igår. Fattade inte hur jag pallade kötta mig genom fysträningen imorse när jag fick härda i 1 timme igår på houselektionen? Men jag pallade ;)

Hittade en bild till engelskan i tid ^^ Fick ett väldigt bra omdöme av min danslärare på vårt samtal och redovisade verifikationsprincipen med Moa HAHAHA.

Pat och jag drog (eller kutade) till privat tandläkaren på karlaplan, otroligt trevliga och roliga ^^ haha Sen drog vi hem, en fet säkring gick så vi och Leo fick äta middag på kebaben. Det var som vanligt sjukt gott och så jävla kul ^^ Sen kom Leos "crew" precis i tid att höra min och Leos argumentation om Kvinnor och män och jämstäldhet. SÅ JÄVLA ROLIGT ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0