Like a tranny on gin

Shuuuu :)

Idag har jag varit jätte duktig, (som vanligt ^^)

Fick i mig GRÖT till frukost, så som alla frukostar kommer att se ut de följande 4 veckorna. Plus jätte god chokladhavredryck wohoo.

Fick sova ut också för jag satte klockan på 8 istället för 7 ^^ Och jag kom inte ens på att jag var 1 timme sen förrän jag stod och väntade lugnt på bussen hahahah!

Gick jätte bra på barnteatern. Bara 3 lektioner kvar ;)
Fick i mig mycket lunch och grönsaker ;) Inga bullar/chokladbollar idag! = 1 - 0 till moí!
På svenskan satt jag och ritade så fint så fint och planerade upp allt jätte fint i min kalender :D Fick tillbaka svenska uppsatsen som jag var så stressad över och fick ett skapligt betyg om man jämför med arbetet jag la ner på den ^^ hahahahahaha 

Var och gjorde braziliansk vaxning också, Fanny följde med och vågade prova på efter mig. Liiiten <3 Det gör ont :P

Åkte förbi muggen på götgatan och sa hej till Patric och Sara <3 Satt där ett tag och hade hur roligt som helst ^^ Mysisar. Drog hem till Fanny och fick jätte god mat MYYYMS :D

Ska snart dra och dansa hiphop för Daniel                     xxx


Kommentarer
Postat av: sara

du är myyys!

2009-11-03 @ 20:22:54
URL: http://spontant.blogg.se/
Postat av: sara

du är myyys!

2009-11-03 @ 20:23:31
URL: http://tinyphotographs.blogg.se/
Postat av: nikita

du kan vara <3

2009-11-04 @ 08:42:21
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0