Lazy mother fucker

Här sitter jag med min gröt igen...

Gick upp kvart över 8 = 8 timmars sömn men var så jävla trött imorse? Jaja. Hoppade in i duschen (jag vet inte hur länge sen det var ag tog en dusch på morgonen? Brukar aldrig hinna, jag måste duscha på kvällen ^^) och orkade inte tvätta mitt hår.

Har packat väskan och snart ska jag till Naprapaten a.k.a Ola. Fick min sovmorgons tid + att det är gratis :D Skulle ha kostat 80:- istället för en förmögenhet, men nu even bettah!

Sen ska jag äta lunch med mi amor <3 för att sedan ha 1 lektion? suck

Får se om det blir något supahCrew rep ikväll annars ska jag dansa commercial klockan 8 ikväll och sova hos PATRIC om det går vägen :D

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0