lay your eyes on the cigarette please

Freshlybaked!
Jag och Patric har spaat oss i 2 timmar ^^ Jaccuzi + bastu = sant! 
Han gick precis hemmåt så jag har fått 200 kronor att äta lunch för av min morbror WOOOFUCKINGHOOOO!!!
Christer "glömde bort mig" i 3 timmar igår. Han stack och kollade på bio med Maja... Så han made it up by takin me to HALVGREK PLUS TURK vilket är en av de mysigaste restaurangerna i Sverige och en av de bästa med sin absurdt goda mat! Så det blev lite plåster på såren haha. Smet dock ifrån min diet när jag beställde och tog 1 pepsi, och tog världens godaste choklad mousse till dessert. Den är så söt också! Serveras i en enkelespresso kopp med en ätbar blomma på ^^ Bilder kommer upp senare, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0