Join the obligation

Efter en sjukt god frukost som bestod av scones (aja baja!) och te allt servat av min fantastiska pojkvän, insåg hann att jag hade 10 minuter kvar tills min buss gick och jag fick inte komma försent...
Jag har aldrig varit så snabb i hela mitt liv! Efter 11 minuter var jag påklädd, färdigpackad, och hade tillochmed hunnit borsta tänderna och till min förtret insåg jag att jag missat busshelvetet med 1 hor minut. 
Fick i alla fall åka till naprapathögskolan och checka mitt knä, nemas problemas det är en stukning av ett ledband och jag ska bara ta det lugnt i några dagar. Vilken jävla tur i oturen att jag pajade knät igår då jag inte har någon dans fram till måndag nästa vecka :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0