In the midst of a trial

Sitter hemma hos Patric och har precis ätit middag.
Kollar på The Doctors ^^ samtidigt som jag läser bloggar. Bloggnörd

Kom i tid till filosofin :D
Barnteatern gick bra! Dock var Malle och Daisy borta, men we worked it ;) Nästa vecka är det show så det är bara att köra på! Har lagt in extra rep på fredagen och så får vi måndagen. It gon be great ;)
Svenskan var rolig för vi håller på med argumentationer and I got a very special telefonsamtal av en inflytelserik blondin ;) Jag vet inte hur mycket hemlighetsmakeri det innebär, men jag får se imorgon. (ta i trä!)
Mötte upp Patric och Emil i slussen. Vi två åkte hem till mig, åt coco pops och hämtade grejer, mådde inte så bra så jag betämde mig för att skippa dansen ikväll :/ that sucks but I need a break.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0