In a fantasy dreamworld

Jag är inte särskilt klumpig, eller bara ibland ^^ men jag är jävligt klantig.
Som i måndags:
Jag och Patric är i hans rum, Mamma Grape ropar att det är middag så jag slänger på mig mina kläder och springer upp. 
Efter middagem går jag ner för att gå på toa och märker att tröjan jag slängde på mig hade en sån där fin vit fläck mitt på bröstkorgen. Det var en tandkrämsfläck (eller tandkrämsslem haha från när man borstar tänderna och lutar huvudet neråt) men det såg ut som något annat...
Precis efter märker jag att jag hade satt på mig byxorna bak och fram... Hur fan lyckas man?
Då stod jag inne på toaletten och fnissade förnöjt åt mig själv sådär pilimariskt som på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0